KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA اتفاقات خوشحال‌کننده ادامه دارد/ همه در انتظار نکونام و توپ طلا

اتفاقات خوشحال‌کننده ادامه دارد/ همه در انتظار نکونام و توپ طلا

خبر توافق هسته‌ای ایرانیان را به آینده امیدوارتر کرده و در عین حال درخشش دو تیم ورزشی ایران در دو سوی قاره آسیا در رقابت‌های جهانی کام آنها را شیرین کرده است. به نظر می‌رسد اوضاع شبیه روزهای صعود تیم ملی به جام جهانی برزیل است، زمانی که فضای سیاسی و انرژی مثبت مردم ایران که به دنبال هوای تازه بودند با صعود تیم ملی به جام جهانی همراه شد تا تهران و شهرستان‌ها در روزهای متوالی شاهد جشن‌های خیابانی باشند.

نکته جالب اینکه اتفاقا کاپیتان آن تیم صعودکننده کسی جز جواد نکونام نبود بازیکنی که حالا ممکن است توپ طلای آسیا را برای اولین‌بار بالای سر ببرد و البته امیدواری بسیاری هم به این مسئله دارد.
با انرژی مثبت موجود در ایران و البته با توجه به روند مثبت نکونام در یک سال گذشته و حضورش در یک قهرمانی (در ایران) و یک صعود شانس او برای این عنوان کم نیست.

پس می‌نشینیم به امید لحظه‌ای که اسم نکونام را در محل برگزاری آسیاگالا 2013 بخوانند ... شما هم انرژی مثبت خود را به مالزی بفرستید، جایی که سایت گل لحظه به لحظه اخبار آن را برای شما مخابره خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: جواد نکونام , همه در انتظار جواد نکونام و توپ طلا, اتفاقات خوشحال کننده ادامه دارد, نکونام نامزد برترین بازیکن فوتبال آسیا, استقلال تهران, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )